Ουκ ολίγες φορές έχουμε βρεθεί ή εμείς ή κάποιος κοντινός γνωστός μας σε θέση να μην μπορεί να βγάλει άκρη με μια στοιχηματική εταιρία. Ή τουλάχιστον έτσι να νομίζει, καθώς φυσικά υπάρχουν και οι περιπτώσεις παρανόησης των όρων και του τρόπου λειτουργίας του εκάστοτε νόμιμου στοιχηματικού σάιτ. Ωστόσο, ακόμα και στις περιπτώσεις όπου έχουμε δίκιο, η λύση δεν βρίσκεται άμεσα, ταλαιπωρώντας εμάς τους παίκτες και κάνοντάς μας να χάσουμε σημαντικό και πολύτιμο χρόνο. Σε αυτή την περίπτωση δυστυχώς θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθεί, αν ο νόμιμος bookmaker δεν αναγνωρίσει το λάθος του άμεσα και αν στα επόμενα βήματα που θα πράξουμε δεν αποδεχθεί να μας αποδώσει δικαιοσύνη, τότε θα πρέπει να πάμε στο τελευταίο μας καταφύγιο.
Και αυτό δεν είναι άλλο από την καταγγελία της στοιχηματικής εταιρίας για μη τήρηση των κανόνων και για λανθασμένη αντιμετώπιση απέναντί μας. Αυτό που δεν γνωρίζει όμως ο κόσμος, είναι τα βήματα που αρχικά θα πρέπει να κάνει ο καθένας μας προτού φτάσει στην κατάσταση να μεγαλώσει το θέμα, φτάνοντας ως την ΕΕΕΠ. Στο παρακάτω κείμενο λοιπόν σας εξηγούμε τι ακριβώς είναι η καταγγελία στοιχηματικής εταιρίας και πως λειτουργεί, αλλά και το ποια βήματα θα πρέπει να ακολουθήσουμε προτού φτάσουμε σε αυτή.
Τι είναι η καταγγελία στοιχηματικής εταιρίας;
Η καταγγελία ενός νόμιμου bookmaker θα προκύψει από τη διαφωνία που έχουμε εμείς οι παίκτες με αυτόν με βάση κάποια συγκεκριμένα θέματα που μπορεί να προκύψουν. Φυσικά μιλάμε για τα μπόνους και τις προσφορές, για τη διαδικασία της ταυτοποίησης (μπορεί να μη δέχονται κάποια έγραφά σας κοινώς), για τη διευθέτηση των στοιχημάτων σας και φυσικά για την καθυστέρηση της ανάληψής σας. Διαδικαστικά θέματα τα οποία ωστόσο είναι υψίστης σημασίας για τους παίκτες. Αφού ακολουθήσετε τα βασικά βήματα που αναφέρουμε παρακάτω και δεν προκύψει επίλυση του ζητήματος, τότε θα πρέπει να φτάσετε σε επικοινωνία με την ΕΕΕΠ, την αρμόδια ρυθμιστική αρχή παιγνίων κοινώς για να βρείτε το δίκιο σας. Να θυμόσαστε ότι για να λάβει η ΕΕΕΠ υπόψιν σας την καταγγελία σας, θα πρέπει να κοινοποιήσετε την απόφασή σας για κάτι τέτοιο στη στοιχηματική εταιρία. Πάμε όμως να δούμε ποια είναι τα βήματα τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσετε.
Ποια βήματα ακολουθώ πριν από την καταγγελία;
Όπως είπαμε και λίγο πιο πάνω, αφού θεωρείτε ότι κάτι πάει λάθος στη συνεργασία σας με τη στοιχηματική σας εταιρία και έχετε διαπιστώσει τι είναι αυτό, υπάρχουν κάποια βασικά βήματα τα οποία θα πρέπει να κάνετε προτού φτάσετε στο σημείο της καταγγελίας. Ποια είναι όμως αυτά;
α) Διαβαζω τους όρους και τις προυποθέσεις του σάιτ
Πρόκειται για ένα βήμα που ο περισσότερος κόσμος παραλείπει, όμως μετά από αρκετά προβλήματα που έχουν προκύψει με τα sportsbook όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, αν το πρόβλημά σας απαντάται με συγκεκριμένο τρόπο στους όρους και τις προϋποθέσεις του σάιτ. Για παράδειγμα αν εσείς έχετε κάνει μια ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα και η εταιρία στους όρους της αναγράφει ότι μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 8 εργάσιμες ημέρες, αλλά εσείς μετά από 3 μέρες έχετε ανυπομονησία και θέλετε τα χρήματά σας, όσο και να έχετε δίκιο, δυστυχώς η εταιρία είναι καλυμμένη. Άρα καλό είναι να διαβάζουμε επιμελώς τους όρους, έστω εκείνους που αφορούν συγκεκριμένα θεματα όπως τις καταθέσεις/αναλήψεις, τη διευθέτηση των δελτίων και τι ισχύει με την ταυτοποίηση, για να είμαστε καλυμμένοι.
β) Διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις στις προσφορές
Και εδώ πολλές φορές έχει παρουσιαστεί το ζήτημα ο κάθε παίκτης να λαμβάνει μια προσφορά ή να παίρνει μέρος σε ένα promotion μιας στοιχηματικής εταιρίας και να υπάρχει διαφωνία αναφορικά με το rollover, με τα στοιχήματα που μπορεί να παίξει κάποιος, με τον τρόπο χρήσης του Bonus. Όπως και να έχει θα πρέπει να είσαστε ενημερωμένοι πλήρως προτού αποδεχθείτε την οποιαδήποτε προσφορά. Δείτε αν κάποιες μέθοδοι πληρωμής μένουν εκτός, αν υπάρχει απαίτηση συγκεκριμένης μίνιμουμ απόδοσης ανά γεγονός ή ανά δελτίο, πόσες φορέες θα πρέπει να τζιράρετε τα χρήματά σας για να απελευθερωθει το μπόνους και να κάνετε την ανάληψή σας, πόσες μέρες έχετε για να ολοκληρώσετε τους όρους της προσφοράς. Όπως και να έχει, η ανάγνωση των όρων του κάθε μπόνους θα σας γλιτώσει από πολλά στη συνέχεια και φυσικά θα σας δώσει δύναμη αν όντως υπάρχει θέμα με τη στοιχηματική σας.
γ) Επικοινωνώ με το Τμήμα Εξυπηρέτησης
Έστω λοιπόν ότι έχετε διαβάσει τους όρους και έχετε εντοπίσει που κάνει λάθος η εταιρία σας. Το επόμενο βήμα θα είναι να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να εκφράσετε το παράπονό σας. Προσοχή εδώ! Να μην ξεχνάτε να κρατάτε όλη την επικοινωνία με την εταιρία και φροντίστε για αυτόν τον λόγο να γίνεται μέσα από Live Chat και e-mail, αλλιώς αν συνομιλήσετε με τηλεφωνική κλήση, δεν θα έχετε κάποιο τρόπο να κρατήσετε την επικοινωνία που προέκυψε. Από εκεί και πέρα, το τηλέφωνο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο και μόνο για πίεση και για να δείτε σε ποιο σημείο βρίσκεται το αίτημά σας.
δ) Δηλώνω το θέμα μου μέσα από τη φόρμα παραπόνων
Αν μετά από πολλές προσπάθειες επικοινωνίας δεν έχετε καταφέρει να επιλύσετε το ζήτημά σας, τότε το επόμενο βήμα σας θα είναι να πάτε στη φόρμα παραπόνου της εταιρίας, την οποία θα βρείτε στους όρους και προϋποθέσεις και στο αντίστοιχο κομμάτι για παράπονα και καταγγελίες. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και το θέμα θα πάει υψηλότερα από έναν απλό εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης αυτη τη φορά. Περιμένετε να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας, μιας και συνήθως χρειάζονται ως και 10 ημερες για να εξεταστεί το ζήτημα. Αν και μετά από αυτό το βήμα και μιλώντας με κάποιον περισσότερο αρμόδιο δεν λυθει το πρόβλημα, τότε πάτε στο τελευταίο βήμα.
ε) Ενημερώνω τη στοιχηματική ότι θα προβώ σε καταγγελία
Το τελευταίο βλημα όπως βλέπετε δεν μπορεί να είναι άλλο από την καταγγελία προς την ΕΕΕΠ. Φυσικά προτού το κάνετε αυτό θα πρεπει με ένα μέιλ σας να κοινοποιήσετε την απόφασή σας να προβείτε σε καταγγελία της εταιρίας για το συγκεκριμένο ζήτημα και ακολούθως ξεκινήστε την επικοινωνία σας με την αρμόδια ρυθμιστική αρχή. Τα στοιχεια της ΕΕΕΠ είναι τα κάτωθι:
Αχαρνών 17, Αθήνα 104 38,
Τηλ: +30 211 1075000
Ώρες: 9:00–16:00